Bli giver

Velkommen til Lillesand Frikirke´s giverside. Her kan du nå velge å opprette en fast givertjeneste på avtalegiro og signere avtalen elektronisk - enkelt!. Eller du kan velge å gi en enkelt gave med kort betaling eller vipps. Det er også mulig å gi til konkrete formål som dukker opp nederst på siden.

Ved å gi penger til Lillesand Frikirke bidrar du til å bygge Guds rike i Lillesand, men også ute i verden blant unådde folkegrupper.
Vi ønsker å se mennesker forvandlet i møte med Jesus, og sammen gjøre Jesus kjent for nye mennesker - én etter én.

Ønsker du å være med å gi?
Da kan du opprette fast avtalegiro hos oss ved å velge "måndelig" betaling eller gi et engangsbeløp med kort eller vipps.
Du kan også velge å støtte et av våre konkrete innsamlingsformål som ligger i listen under.

Vinduet møter ikke minimumskravene for å fungere
  • Gruppen "Lillesand Frikirke" #168157 har ikke epostadresse. Vennligst rediger gruppen og legg til minst én epost.

Vi utfordrer alle som går fast i Frikirken til også å være med å gi fast. Vi tror det å gi er en viktig verdi i livet og vi opplever en glede ved det å gi til noe som er større enn oss selv.
Det at akkurat du er med å gi betyr en stor forskjell for hvor mye vi som menighet kan klare å "bygge" i vår by. Det utgjør selve rammen for vårt tilbud og mulighet til å bety en forskjell.

Vi er også opptatt av at en gave eller en givertjeneste skal gis:

1. Av glede, og ikke "tvang" eller samvittighetsgrunner.
2. Uten å forvente noe tilbake.
3. Fordi du tror på Guds godhet og ønsker å tjene Guds hensikt blant andre mennesker.

Tusen takk for alle bidrag!

GI TIL KONKRETE FORMÅL